Saturday, July 16, 2011

Growing up: from potterhead point of view



Rasanya, semua org membesar kot? ok. ok. kecuali peter pan and the lost boys :) but the main point is kita semua membesar... and dlm masa tumbesaran tu (alalala tumbesaran? bunyi sgt comel) there are a lot of things yg akan sama2 m'besar. Contohnya Harry Potter T____T but in this case, Harry Potter is going to an end. Like really end, finish, tamat, fin!

Boleh dikatakan, aku membesar dgn cerita ni. Harry Potter 1st movie, was when i was 10 years old. I can remember clearly bila ak 1st time tgk iklan dia kat tv. I'm not that interested tp my sister beria-ia nk tgk. then she bought all Harry Potter books. since ak masih x berapa blh baca sbb it's in english (btw dia x bg kitaorg pegang pun buku2 tu), she read and told us (me and my little sisters) the story and just like that i fell in love with the story :)

What a memory kan? walaupun ak tak dpt tgk Harry Potter and The deathly Hallow Part 2 ni masa 1st tayangan sbb ak ad test (dammit) T^T sedih gila, tp life must go on, tgk hari ke-2 pun ok kan?kan? byk part yg ak nangis, but mostly ak nangis through out the movie sbb ak tahu bila ak habis tgk, Harry Potter akan habis.

Btw, Harry Potter is like my 1st real crush ok! I even sleep with his poster book in my hand. Feels like a grown up now! hahahahaha, ok nak sambung nangis.

credit to tumblr for pictures