Thursday, April 14, 2011

Rugby is a rough sport!

Minggu lepas? or 2 minggu lepas? not sure la, I went to rugby game. Hajat nak jadi cheerleader utk bf *blushinglikecrazy* so lepas je dgr ceramah. Yes! hari tu ad ceramah, terus je pergi tgk tanpa tukar baju. So pergi game tu dgn pki bju kurung gitu. Macam ayu la konon -_-

I didn't expect that the game is going to be so rough. I mean, tau la rugby kan, mesti la mcm dangerous bagai, still tak tau plak mcm tu punya ganas T_T I watched my bf kena tackle? and mcm2 la, I don't know the terms they use in this game.

Sambil tgk, sambil menyorok belakang put, sbb dah x sanggup nk tgk :'( tapi
berbaloi kot. sbb team that I cheered, won. Yeay! and he got best player title (ni mesti sbb ak dtg, *hair flip*)

I saw they did this (I had nooo idea why)
and thiss