Wednesday, April 24, 2013

Heartbroken

Ever feel like your heart is broken into pieces? a feeling that i think nobody want to feel. Sebab that is the suckiest feeling in the world. unfortunately, rasanya hari ni ak rasa jugak perasaan tu. Aku tak pasti mcm mana semua ni bermula, yg ak tahu tup tup ak dh menangis macam org gila. 

Maybe ak expect too much? maybe i'm such a spoil brat? ak pun x pasti yg ak tahu ak sedih sangat. Mula dgn gaduh2 biasa dan ending dgn perkataan break up yg x habis2 keluar dr mulut ak. Sebab tu la yg ak fikir dgn akal tp bkn yg ak rasa dgn hati. Ikutkan akal, ak nak break. Turn a new leaf and try something new. Buka buku baru supaya ak x lagi asyik sedih. Sebab to be honest ak dh penat nangis. Ak dh penat rasa kecewa. 

Ini yang aku rasa. Aku rasa mr.bf dh x ad effort lagi. Mungkn sbb dia confident yang ak sayang kat dia dan x kan cari lain. Sedih x kalau tiap kali ak yang perlu bangkit kan soal kahwin mcm ak yg t'hegeh2 nak kahwin dgn dia. X tgk lagi respond dia yg buat hati ak luruh. Kalau kwn2 ak, bf dieorg excited sgt kalau ckp pasal kahwin, tp kalau mr.bf, sebaliknya yg berlaku. Aku x rasa aku mampu dgr dan tgk lagi respond dia. Kalau ini lah yang ak perlu lalui utk kahwin dgn dia, rasanya berbaloi ke?

Ini belum kira spend masa sama2 lagi. Am i a demanding gf? Ak ad mintak mcm2 ke? apa yg ak nak hanyalah spend masa sama2, lepak2 tapi ssh sgt nk dpt. tipu la kalau ak kata ktorg x kluar langsung, tapii ak blh kira brp kali ktorg keluar. Lawak x kalau mr.bf ajak keluar ak jadi excited mcm bdk2 dpt gula? comel kan ak? itu adalah sbb ktorg jarang keluar. kalau ada peluang utk keluar ak serius jadi cenggitu. Sampai kwn2 ak ad tny, weyh kau x kisah ke x kluar? akak ak pernah ckp, ad bf mcm x ad bf ak x nak ckp kat mr bf sbb nnt dia kata ak dgr ckp org. Tapi percayalah ak x dgr ckp org.

IKUTKAN AKAL AKU, AKU DAH BREAK SERIBU KALI, TAPI HATI NI DEGIL SANGAT. TOLONG LAH HATI, KESIAN LA KAT DIRI KAU.

Sebab akhirnya yang sakit kau. Bukan org lain. dan mata ni dah bengkak2 menangis.