Tuesday, January 8, 2013

Kanak-kanak ribena

Kadang2 bila bergaduh lagi mcm ni kan, mula la doubt diri sendiri, am I matured enough for relationship mcm ni? okay maybe matured drpd dlu sbb dlu kalau gaduh je mesti nk tggu kena pujuk, lps tu x fikir salah sendiri hanya fikir mr.bf yang salah (selfish gilaa) kemudian marah x b'tempat, mengadu kat mama. yang best nya bila m'adu mama hanya gelak dan ckp aku ni mcm budak2, sensitive sgt dan selfish (hah t'kena batang hidung)

Sekarang start approach baru, konon2 x nak merajuk mcm budak2 dah, nak buat x tahu; kira mcm 'i don't care eh eh eh' mcm tu laaa. tapi sebernanya masih terasa.sebab tu everytime rasa marah or x puas hati ak mula ckp dgn nada yg kuat bahawa ak x kisah, ak x peduli yg menyinggung perasaan mr.bf.

aku rasa mcm mana pun dia buat dia x dpt puas kan hati aku, sbb aku masih budak2 and aku kuat layan perasaan. Macam mana ni? aku dah penat la pendam dan simpan perasaan mcm n sbb ak x reti. Aku reti luahkan dgn cara yg kasar dan buat org sekeliling sedih. Satu cara je nak buat kot....

BERUBAH TO BE BETTER PERSON!

ni pun dah tahun baru, apa salahnya kan?