Friday, September 21, 2012

Rajin

Hahaha, kenapa tajuk mcm tu? ohh it's just me feel extra rajin to write. Seriously, ak sebernanya feels inspire to write blog after read few blogs... tapi aku tidak ada tajuk or topic perbualan kot? muahahaha end up dgn rambling utk mukadimah. Seriously no body read meeeeee hahaha so have fun!

Living a student live is kind of busyyy, tapi x s'busy masa ak di diploma dulu kot, since now I'm taking fewer subjects Hoorayyy! So ak ada byk masa mengingati zaman silam dan baca apa yg aku tulis dulu2. Aku ada tulisss banyak benda yg aku nak dlm blog ni, things that I wanted to buy. And as the times go by, many of those thing telah berjaya aku beli :)

Perkataan yg perlu digunakan di sini ialah SYUKUR. Yang ak selalunya lupa nk ucapkan :( padahal dah mcm2 rezeki Allah SWT turunkan :) dulu aku t'ingin bela hedgehog.. sgt2 tauuu smpi pergi petshop tgk tuuu je. Now ak dh bela dh pun and InsyAllah bakal m'lahirkan anak! selain tu ak ad post yg aku nak sgt kasut Vincci. Alhamdullilah Put kasi hadiah pada ak kasut tu :) see, itu baru apa yg aku tulis kat blog ni. Dan percayalah sbgi manusia biasaaa byk lagi aku idamkan.

Aku actually a lazy bum. sangat! pemalas gila. Sebab so called this penyakit byk yg aku rugi. Dari segi pelajaran mmg t'bukti. Since ak serius malas study my SPM result was disappointing. The thing is, ak tahu aku blh buat better. Ada banyak lagi aku rugi, tapi dah t'lupa sbb bnyakkkkk sangat, hahahaha. Skrg apa yg aku doakan hari2 hanyalah ak blh b'ubah. sikit pun jadi laaaaa huuu. So jangan lupa doa hari2 yeee. The power of Doa cannot be underestimate!